annorlundamotiv

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 29 oktober 2012 19:28

då va den helgen borta, rätt skönt.. en ny vecka ha kommit och jag uppskattar det eftersom det är massor av saker som händer denna veckan :D dagen hade inte så mycket att erbjuda men det blev stallet nu ikväll fick hjälp av mamma att mocka och ta in dom små! och det va sjukt skönt det tackar jag så enormt mycket för mamma! <3

det va lite små skojsigt att ta in dom eftersom dom va helt uppspelta när vi tog dom i hagen, Evita hon sprang nästan över mig. det är i all fall tur att det va en väg i vägen som jag kunde styra in henne mot. (hehe) ingen pli på hästarna här inte. *suck* på det ibland. aja det gick i all fall dom kom in utan någon större skada :)


I morgon blir det ner till Malmö till det dära nya köpcentret "emporia" och trängas bland alla människor! kärlek till det..

på onsdag blir det landskrona träffa en kompis sen stallet, på torsdag kommer Kaj (filip) och Radde (danne) till ängelholm och ska fika med mig :D sen ska jag även "passa" ett gäng hästar. i all fall ta in och ut dom under tre dagar och rida om jag vill det.. sen är det mina egna fr¨n fredag till söndag.. kommer bli en sjukt rolig vecka :D


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards