annorlundamotiv

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 19 oktober 2012 21:29

det ha inte blivit så mycket uppdatering denna veckan eftersom min moster + kusiner har varit här sen onsdag till i morse.


i onsdags åkte vi till stallet mina kära små damer ha fått komma in nu om nätterna. skönt enligt mig :) rätt roligt att mocka igen för en gång skull. det va ju ändå sisådär ett halv år sen sist jag mockade. hehe lite smått bortskämd kanske? nää sliter som ett djur med dessa två skit hästarna :)


igår så åkte jag, mamma, moster och dom små till hembyggdsparken i ängelholm, myspys och kolla på alla djuren och leka med dom små på lek platsen. sen efter det så åkte vi till ikea fikade lite och gick där ett tag..

åkte till dom små igår också


idag så åkte dom små monstrena hem med sin mamma smått tråkigt men ändå skönt eftersom jag blev sjuk igår kväll så ha jag bara varit hemma idag och vilat upp mig har heller inte sovit så mycket i natt, så sov två timmar mitt på dagen sjukt skönt!


     

bilderna är från igår

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards