annorlundamotiv

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 6 oktober 2012 13:51

blir till att lägga sig i soffan under täcket och glo "true blood" min mage protesterar hej vilt kan knappt stå :( 

aja tvätt blev i all fall upp hängd och en annan tvätt blev vikt, vovven har varit ute jag har städat lite här hemma. och kl är tio i två typ känns rätt skönt att jag bara kan lägga mig ner nu och vila, med vovven vid min sida :)

det blir väl uppdatering i kväll också men ni få ha det så länge 


 

Av Julia Brännborn - 6 oktober 2012 09:29

har typ precis vaknat och satt igången en maskin tvätt. dagens planer ser ut så här: ska tvätta, städa, gå ut med hunden, hänga tvätt, städa lite till, tvätta mer tvätt, datorn, gå ut med vovven, datorn, tvn, sen kanske det blir till att träffa en kompis ikväll :)

och där i mellan ska jag vila och försöka bli frisk! 

så vifå se hur mycket uppdatering det blir :)

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards