annorlundamotiv

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 11 oktober 2012 13:00

är på väg till stallet nu och ska rida ut en sväng med mamma i det fina vädret :) mys pys kan man lugnt säga att det kommer bli! ska försöka uppdatera ikväll lite till eller så blir det väl i morgon.

men ni få ha det så bra kramiis <3

Av Julia Brännborn - 11 oktober 2012 11:17

Matilda va med i stallet igår och red Ara och Evita. det gick bra med dom båda.


Ara: direkt när matilda hoppade upp så började hon bocka, några gånger sen ställde hon sig på bak benen. efter det bockade hon några gånger till men sen gick det bättre tills Matilda skulle börja galoppera men Ara gav med sig! hon gick fint vad man såg från marken :)


     


Evita: hon va väldigt lat igår. där fick Matilda ha väldigt mycket ben annars så stannade evita. men hon fick fram Evita helt okej efter ett tag och då blev hon riktigt fin :) hon va både snäll och duktig igår men väldigt stel!


     

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards