annorlundamotiv

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 5 oktober 2012 19:50

tjooohooo jag är över trött och jag vet inte vad jag ska göra så jag skriver ett över tråkigt onödigt inlägg :D 

med typ en massa grymt mycket onödig info om precis ingeting! 


just nu är det så här hos mig: jag sitter och hostar nästan upp mina lungor, bredvid mig har jag en 0.5 l exotic fanta, ett paket "frida" näsdukar, nasin näs spray, ett pake prins,(cigg) en tändare och en mobil... just det jag glömde en sladd också :D 

på datorn spelas det just nu: "ice ice baby" med vanilla ice och upp ha jag dayviews, facebook och bloggplatsen. 

såååå nuuu vet ni det :D och kl är 19.50 den 5/10 2012

Av Julia Brännborn - 5 oktober 2012 18:47

dagen blev inte som jag hade tänkt iall fall inte i stallet :( det började ös regna när jag åkte till stallet. så det blev ta in dom små och kolla igenom dom sen ut igen, sen blev det städa i stallet, hem och käka och nu här.. 


aja det va helt okej eftersom jag är sjuk också! 


 

helgen ser dessutom jätte ljus ut för mig. hela kväll framför datorn, hela lördagen hemma, eftersom mamma är inte hemma och pappa ska iväg med min äldsta bro, sen söndagen blir det iall fall stallet :D 

så jag kommer sitta här framför datorn och snora och typ tycka synd om mig själv.. eller nää det ska jag ABSOLUT inte göra! det är en sak säker. men att sitta här och lyssna på sjukt bra musik och ha en vovve under bordet kan nog inte bli mycket bättre :) 

Av Julia Brännborn - 5 oktober 2012 09:14

har inte så mycket som jag ska göra idag, men sak nog följa med in till stan med mamma sen, jag och mamma ska i all fall rida ut en sväng i det fina vädret med dom små damerna :)

jag ska försöka att bli frisk. har gått och blivit förkyld nu tjoohoo, och min kropp tycker verkligen inte alls om det :(


 


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards