annorlundamotiv

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 2 oktober 2012 11:53

hehe sitter i skolan som vanligt just nu ska jag plugg till naturkunskaps provet på torsdag. denna veckan kommer bli bra känner jag på mig :) för nästa vecka har jag bara två lektioner så som religion eftersom natur lärare är inte i skolan nästa vecka plus det är APU så då är Eventen inställd skönt kan jag lugnt säga! :D 

fundera dessutom på att stanna kvar i halmstad på måndag till tisdag eftersom mina lektioner ligger på dom två dagarna i nästa vecka.

i morgon blir det skolan och stallet samma på torsdag. fredag vet jag inte om jag ska stanna hemma..? det får jag ta och kluar på.   

Bläsen :)

Av Julia Brännborn - 2 oktober 2012 10:13

går dagen va helt underbar! denna dagen är helt underbar! :D


igår så kom hovis, skodde båda tjejerna gick jätte bra :) sen stack jag in till stan och skulle vidare till Matildas stall och kolla på hennes nya häst. sjukt roligt va det att träffa henne igen! jag fick rida hennes häst som kallas Bläsen. sjuukt fin är hon. men grymt läskig att rida (hehe) ni ska få bilder på henne och Matilda och någon på mig ;)


       


såå sööta dom är Matilda och Bläsen :))


   


Hahah jag och bläsen ;) 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards