annorlundamotiv

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Julia Brännborn - 3 oktober 2012 19:12

1. jag avgudar folk som verkligen visar att dom har kämpar glöd och ger aldrig upp! så som Alex (http://xelaaa.blogg.se/) som verkligen står upp för vad hon tycker och tänker. Linn (http://dressyrmupparna.se/) med hennes sjukdom som kan vara ett hinder men hon visar att det verkligen inte är det. Lamia Michelle (http://lamiamichelle.se/) som verkligen mår dåligt i perioder men kämpar ändå för att klara allt hon vill :)


2. när jag bråkar med någon kompis eller någon som typ snackar skit om mig eller någon som håller på och säger en massa saker men gör inget åt det.. så blir jag så pass taggad att jag vet varken ut eller in, sen så skakar hela kroppen på mig, jag kan verkligen inte stå stilla när jag blir så taggad, jag vet att det är fel att säga detta men jag älskar den känslan!


3. jag kan inte lägga mina nycklar direkt på bordet måste alltid vara något under dom. enligt mig så betyder det otur!


4. jag saknar att ha full rulle hela dagarna... att jag jobbar och håller på med hästar 24/7 typ. jag verkligen älskar att huur mycket som helst att göra, trotts att min kropp säger "nej, nej, nej, NEEJJ!!!" så är det den ända gången jag kan ignorera smärtan och bara göra det jag verkligen älskar!


5. Jg verkligen ÄLSKAR Metallica!  jag rent ut sagt avgudar dom       

Av Julia Brännborn - 3 oktober 2012 19:02

gick bara till lunch idag, mådde verkligen illa idag. höll på att svimma och spy på tåget i morse. så jag tänkte att jag kunde stanna till lunch och sen åka hem så har jag iallfall varit i skolan. så det gjorde jag åkte hem gick en runda vid stranden med mamma, skönt eftersom jag inte kunde bara stå rakt upp och ner, det va precis så att jag kunde sitta. aja åkte och hämtade bror sen, sen va det bara hem ta det lugnt somnade i fåtöljen i typ en kvart och vaknade med att min rumpa somnade :( så då va det nog dax att gå upp. det blev inget stall idag. men i morgon ska jag försöka ta mig dit.

har även prov i morgon i naturkunskap :( men det går som det går..


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards