annorlundamotiv

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Julia Brännborn - 22 mars 2012 18:48

dagen har varit rätt lång men ändå rätt kort. Hur det nu går ihop. (Hehe) skulle åka till skolan i morse, tåget va försenat i en halvtimme, tjoohoo sånt som man verkligen älskar. men det va iallfall väldigt länge sen dom var så pass mycket försenade. aja nog med tågen, (tror jag iallfall=)) skolan va helt okej, skrattade mycket med mina underbara kompisar, kände så j**la gött efter allt som ha hänt! sen va det att sluta halv ett för att ta tåget ner till lund för att sen vidare till optikern/ögonläkaren för att prova min nya lins, känns skit skönt att äntligen ha hittat en lins som passar mig! det har bara tagit sisådär tio år för oss att hitta den rätta... sen va det hem efter det käka och nu datorn och ta det lugnt :) 


 


hur har eran dag varit? :) 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards