annorlundamotiv

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Julia Brännborn - 8 mars 2012 18:56

i morron är det åtta månader sen jag sa hejdå till min foderhäst!

saknar han grymt mycket forfarande! 


 


mysig liten herre va han :')   

Av Julia Brännborn - 8 mars 2012 15:03

fick mina BOT knäskydd idag :D nu kanske man kan gå utan att få så jävla ont i knäna! känns riktigt nice! 

sen dessutom denna veckan ha jag fått, ett par nya byxor, en ny tröja, mina nya piercingar, en ny väska.. idag så när jag kom till ängeholm så köpte mig två nya skärp och ha i mina ridbyxor, eftersom jag tappar dom (hehe) sen köpte jag även nya örhängen och ett par nya ridstrumpor när jag va och köpte mina BOT skydd! 

riktigt lyckad vecka tycker jag :D 


 

Av Julia Brännborn - 8 mars 2012 08:07

det blev ingen träning igår eftersom tränaren hade nog inte tid.. jag vet iallfall inte

men red ändå Lilla Briosa :) det gick inte så jätte bra, men aja man lär ju sig av sina misstag! men roligt va det igår iallfall..

just nu sitter jag och degar..


 


jag vet visad bild, men jag är inte hemma nu.. så ni får nöja er med denna :)

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards