annorlundamotiv

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia Brännborn - 29 februari 2012 19:22

hästar i stora mängder. skoj som attans är det :D 


men okej tänkte uppdatera om lovet lite nu. iallfall försöka. jag tror fasiken inte det kommer gå så jätte bra. vi har gjort så enormt mycket under lovet jag och Sara, det ända jag kan samma fatta den med är att vi ha haft så jäkla roligt! vi har skrattat i stora mängder, ridit en massa och ha haft det allmänt trevligt. en massa bilder har också tagits den veckan. ni ska få se lite bilder.


     


den sista bilden älskar jag :D   

Sara som rider¨på alla bilder :D 

Av Julia Brännborn - 29 februari 2012 18:32

hade skrivit ett inlägg och så bara funkar inte internet. det bara skiter i mig och vill inte alls sammarbeta :(

så nu vet jag inte det kommer nog nåt inlägg under kvällen orka inte just nu. för nu ska jag maila ett par saker :) 


men ni får njuta en bild på Briosa så länge :)   

Av Julia Brännborn - 29 februari 2012 12:28

uppdatering i kväll lovar er det :D

har massor att berätta   

Av Julia Brännborn - 20 februari 2012 07:21

hihi-nu har jag något jätte roligt att berätta för er!! jag red våran hingst igår Sano (kallas han) skrittade och travde lite med han! kände mig seriöst som en nybörjare. (haha) men gud vad roligt det va :D 

sen red Sara även Briosa, hon kom på den där jätte roliga idèen att att rida med såna inspänings tyglar fast i gummi, som tyglar! hahaha det gick inte så jätte bra.. men Kossan va duktig för det :) 



jag och Sano. Sara fotade den :')   

Av Julia Brännborn - 18 februari 2012 19:42

hemma efter en rolig dag! roligt och mysigt och jobba idag med sara. roligt som bara den hade vi. ska börja nio i morron så det blir upp i morgon också. men det är sååå värt det! det är till och med värt att jobba när jag har ont i hela korppen. :)


aja nog med det... det blir inte mycket mer nu. för jag är trött och vill sova!


så god natt på er:) 

Av Julia Brännborn - 18 februari 2012 08:23

blev ingen blogging i torsdags kväll, ingen blogging igår och väldigt lite blogging idag och på lovet tror jag iallafall! 


eftersom jag kom hem så pass sent i  torsdags så orkade jag inte sitta vid datorn, igår va jag grymt trött och somnade tidigt! idag ska jag jobba så som hela veckan. ska bli jätte jätte roligt :D 

ska fixa det sista nu och sen off to work!! 


 

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 11:19

att min katt han är typ över söt när hans sover i fåtöljen med solen på sig! jag bara älskar min söta lilla misse kisse  


kända att jag blev ännu mer saknad i skolan efter drygt en timme till framför burken.. och jag känner ännu en gång att detta kommer bli ett inlägg som är riktigt kansigt. inte bra med såna inlägg ha jag märkt, få fasen sluta upp med det och göra nåt åt saken istället för att fårsätta och skriva!!




ni måste yttra er och säga vad ni vill att jag ska skriva om, visa några speciella bilder kanske? så ska jag försöka fixa det. det lovar jag er! :)    

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 09:22

jag va liite efterlängtad i skolan idag :o känns ju bra att jag är hemma då! (hehe) aja som det kan gå. ska dit i morron. 



söt kisse misse :)   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards