annorlundamotiv

Alla inlägg under april 2012

Av Julia Brännborn - 30 april 2012 14:15

sitter nog nu hos min moster och ha en av mina kusiner i knät eller så sitter jag och kolla på dom två underbara små barnen :D 


 

Av Julia Brännborn - 30 april 2012 11:30

...som jag tog i helgen :) 

så kan jag bjuda på ett par stycken till er :)


       




Av Julia Brännborn - 30 april 2012 09:00

jag fixade en ny header i morse :) känns rätt skönt! det kommer nog ett eller två tidsinställda inlägg under dagen :) 




Av Julia Brännborn - 30 april 2012 06:23

det är valborg idag. fast det visste nog alla redan. och det innebär att i stort sätt alla mina kompisar ska ut och festa. medans jag ska till Kristiansstad och träffa mina kusiner plus moster och kanske min morbro :) 

ska bli hur kul som helst! 




idag är det 17 månader :'(

Av Julia Brännborn - 29 april 2012 08:45

hade tänkt mig en eller KANSKE två bild bomber under tiden jag ha varit hos Jonny med Sara! 


                         



  


den andra kommer lite senare under dagen!

Av Julia Brännborn - 28 april 2012 19:36

bomben kom idag! :( 

 
29/2-2012
till
28/4-2012
 
kommer sakna er grymt mycket, alla hästar, mina två underbara kompisar!   
Av Julia Brännborn - 27 april 2012 18:35

sitter hemma med pappa, efter en grymt jobbig dag! har iallfall haft mitt sista nationella i svenska idag riktigt skönt är det :D denna helg kommer att bli minns sagt lika jobbigt som denna dag! på måndag dra jag iallfall till kristianstad :) och träffa underbara moster och mina två små underbara kusiner och kanske min underbara morbro! ska bli riktigt härligt! :D


hihi pappa satte just nu igång en av mina favorit låtar! så nu ska jag gå till honom och ha det trevligt :)

vi ska iallfall ha två kompisar hit idag ska bli riktigt trevligt :) 



hihi min söta buse häst :') saknar han grymt mycket!

(ser jätte tjock ut. men det va på den tiden jag red med väst)


kramiis på er allihopa <3  

Av Julia Brännborn - 26 april 2012 14:01

i fredags så gick min underbarade älskade väska i sönder  


   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards