annorlundamotiv

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Julia Brännborn - 5 mars 2012 20:01

den gick hur bra som helst. Briosa va jätte duktig... lyssnade perfekt på allt! allt va bara så klock rent :D 

sen efter det va det bara och paka in allt igen och åka hem och jobba. 


idag så blev det jobb, hade studio dag idag. så jag jobbade hela dagen, red ut med lis en sväng på förmiddagen hon på Sano och jag på Loso :) det gick bra bit vist för mig ;) (hehe) sen efter det så fårsatte jag med det sista, efter det tog jag in lilla söta Briosa, och bestämde mig för att rida barbacka på henne :) 


 


sagt och gjort så gjorde jag det :)

riktigt mysigt va det. tränade på att få med ytter sidan, och få henne att länga och vila på stegen i skritt. sen red jag hela passet i skritt! 


aja ni får ha det så bra kramiis

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards