annorlundamotiv

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Julia Brännborn - 11 mars 2012 17:19

så är jag glad :D har inte varit det på hela dagen iallfall inte så här glad :D känns så jäkla bra asså!!!!!




hahahaha det fick bli en random bild! men den dagen kommer jag aldrig glömma och verkligen inte just det som hände där :D hahahhaha  

Av Julia Brännborn - 11 mars 2012 14:20

sitter jag och snackar med en kompis på fb, försöker skriva ett historia arbete som skulle vara inlämnat innan jul, sen dessutom sitter jag och bloggar.... allt på samma gång ska det vara :D 

men jag vill också ut och fota men solen försvann, så nu kan man ju inte det! suck på det säger jag bara! 

aja får väl återvända till mitt arbete...



sara som ha fotat bilden :)   

Av Julia Brännborn - 11 mars 2012 12:46

har bestämt mig nu att bloggen kommer att vara kvar, men den kommer att ligga på hal is, ett tag fram över...

eftersom det är en massa skit som jag måste reda ut innan jag kan ta tag i bloggandet igen!! 


så ni får ha lite tålamod med inlägg. fast idag kommer nog något inlägg upp. 



sara som har fotat :)

har också fixat en ny bild på headern :) känns rätt skönt att äntligen ha skaffat en ny :)  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards