annorlundamotiv

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Julia Brännborn - 19 mars 2012 18:36

är min bästa vän! utan den hade jag inte hållt koll på ett piss. för denna veckan är rätt jobbig för min del. 

i morron direkt efter skolan ska jag till Kattarp, på onsdag ska jag till göteborg med klassen (tror jag om jag inte mår dåligt) på torsdag ska jag till lund, på fredag vet jag inte om jag ska hem efter skolan och fira pappa eller åka direkt till stallet eftersom pappa inte kör i helgen (tror jag iallfall) sen i helgen blir det jobb, jobb, spanjorer kommer till gården, sen blir det jobb, jobb, jobb.. ska bli skit roligt iallfall :D 



min kärlek :D    

Av Julia Brännborn - 19 mars 2012 13:19

.... ut har vi engelska idag! inte skoj alls, vi hade tydligen börjat på Nationella muntligt i engelska :(

aja sen har jag matte sen är det slut för dagen ska hem och sova sen :D
sitter i en data sal med Sophie den lilla apan ;) och gör inte så mycket men ska försöka sätta igång med nåt arbete nu känner jag....


kramiis på er <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards