annorlundamotiv

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Julia Brännborn - 14 mars 2012 19:30

Har varit hemma nu i en timme och försökt få igång internet. jag+dator+internet=inget bra (haha) jag va nära på att slänga datorn ner på golvet. Men tänkt att det inte skulle bli bättre så det skiter vi i! men iallfall, dagen idag har varit helt okej, började dagen med Textkommunikation, följt där efter psykologi. sen blev det lunch. svenska B där vi gick igenom Nationella prov, muntliga.. Attans kom på att det är ju snart vi ska ha det :o detta känns inte alls bra! kommer faila stort på det! 


hahaha när jag hade skrivit färdigt det där uppe, så kom mamma hem och frågade om jag ville hänga med till munka, så jag sa ju ja. så bloggen fick vänta men nu är jag iallfal här igen :)


   


fick några fina vår bilder som en tröst :)


kramiis <3   

Av Julia Brännborn - 14 mars 2012 08:39

...sitter i skolan och gör inte ett piss.. känns grymt bra asså.. men aaahh jag är gudaaa trött dessutom! :(

sitter iallfall och läser lita bloggar, rätt skoj det också!


 


fick bli en bild på mig och norre från igår :)

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards