annorlundamotiv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia Brännborn - 17 september 2012 18:29

Evita eller tjockisen som jag kallar henne är ett new forest sto jag vet egentligen inte så mycket om henne eller Ara. mer än att dom kommer från Smedhults och är new forest. 


 


hon är mig en sjukt envis dam, som gärna vill bestämma över en. men bakom all den envisheten så är hon en mycket mysig, snäll dam som jag älskar! hon är envis när man arbeta henne, men när man ha kommit över det så kan hon bli hur fin som helst! 


 


Evita 2/6-2012 <3

Av Julia Brännborn - 14 september 2012 13:30

Shrek är min "lilla" katt även kallas av mig feffe, han har jag haft sen han va ca 12 veckor och nu är han sex år :)

feffe, han är en vanlig bond katt men han har en stor plats i mitt hjärta! <3


 

min bebis är min absoluta bästa vän, han har aldrig svikit mig, jag har aldrig svikit han, jag älskar han över hela mitt hjärta. jag bruka somna med han i min famn. han somnar alltid där! vissa nätter kan han hoppa upp vid huvudet och somna där. helt underbar är han! <3

 


enligt mig är han det bästa som finns <3

Av Julia Brännborn - 14 september 2012 12:36

ni har hört talas om han många gånger :)

våran lilla vovve puff han ha vi haft sen han föddes in princip, eller jaa han bott hos oss sen dess, men sen efter två år så fick vi han. sen dess har vi haft han och han är nu fem år. han är en liten dansk svensk gårds hund med lite tax i sig :) 


 

denna lilla vovven, han är lyckan när man kommer hem efter en dag i skolan eller i stallet, han är alltid lika glad över att se en oavsett vad som händer! han och min kisse är männen i huset ;) vovven, eller puffinator som jag kallar honom är rädd för åskan. han tycker inte om att bada i badkaret, men han har börjat tycka om att gå ner i havet :) han ÄLSKAR att ligga under täcket när man tittar på tv eller ska sova oavsett hur varmt det än är. 


 

Av Julia Brännborn - 14 september 2012 12:31

jag tänkte köra en pressstation på båda mina små damer, plus våran vovve och min egna lilla bebis katt :) 

dom kommer upp antingen i kväll eller nu under dagen!  


random bild :) 

Av Julia Brännborn - 14 september 2012 09:22

red dom båda igår mer eller mindre, Ara-Sparris skrittade jag bara i halvtimme arbetade henne hon va jätte fin! sen testade jag trav henne men det gick inte alls höger bak vill inte alls som hon vill. men ska smörja in henne med linement och skritta henne några dagar.. Evita-tjockis busade jag bara med i skritt, trav och liite galopp, mamma skrittade henne i halvtimme för hand. busen bockade lite smått gjorde hon i onsdag också, haha skrittade henne bara då :)

Av Julia Brännborn - 14 september 2012 09:19

yes box både i ängelholm och i halmstad regnar det :( tråkigt eftersom jag ska gå till klubben i kväll med en b-ponnyns ägare. sitter i skolan nu i all fall, jag fattar nog inte riktigt varför jag gör det. men aja det få vara så. ska försöka plöja mig igenom praktisk marknadsföringen under dagen. 


Av Julia Brännborn - 12 september 2012 14:18

HAHA det är typ dött på skolan nu! känns jätte konsigt men skönt ändå eftersom det r event gruppen och en klass till här! 

lugn och ro :) 

snart ska jag beje mig till stan och vidare till tåget :) 

Av Julia Brännborn - 12 september 2012 13:00

har suttit i en timme med marknadsföringen, nu går vi in på min andra timme sen är det en kvar så med andra ord sitter jag i tre timmar med denna saken... slutar tre idag, ska åka till stallet och se hur det är med mina små damer, hoppas att det är bättre med dom! håller verkligen tummarna för det. dagen har varit rikigt seg. har ont i huvudet har ont i hela kroppen allmänt skit just nu med den! grr, tycker inte alls om det. 

aja ska i vilket fall som helst bli skönt att åka till damerna sen! när jag väl kommer hem ska jag försöka sitta en timme eller nåt med marknadsföringen. kan bli.. hmm... roligt.. fast nää det tro jag inte! 

om jag hinner så kan jag nog slänga upp något inlägg i kväll om mina damer annars kommer det i morgon :)


Kramiis på er <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards