annorlundamotiv

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Julia Brännborn - 17 september 2012 18:39

Ara eller sparris är en dam som är släkt med Evita på nåt sätt jag minns inte. samma där jag vet inte så mycket om henne heller förutom att hon är en new forest. 


 

Ara är en dam som har humör som ett bi, men är hur härlig som helst när man kommer över det. hon kan inte stå stilla i stallet måste alltid skrapa med hoven i golvet, när man inte ger henne uppmärksamhet, eller är i sadelkammaren. hon är mysig att rida kan inte så mycket men vi är på goda vägar, hon har ett stort "men" det är att hon kan börja bocka när man arbeta henne. sjukt jobbigt är det. men vi jobbar på det också :) 


 


Ara 2/6-2012

Av Julia Brännborn - 17 september 2012 18:29

Evita eller tjockisen som jag kallar henne är ett new forest sto jag vet egentligen inte så mycket om henne eller Ara. mer än att dom kommer från Smedhults och är new forest. 


 


hon är mig en sjukt envis dam, som gärna vill bestämma över en. men bakom all den envisheten så är hon en mycket mysig, snäll dam som jag älskar! hon är envis när man arbeta henne, men när man ha kommit över det så kan hon bli hur fin som helst! 


 


Evita 2/6-2012 <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards