annorlundamotiv

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia Brännborn - 31 maj 2012 20:00

förlåt för mitt deppiga inlägg innan. jag ville bara få skriva av mig lite! jag är inte på topp i psyket ha inte varit det på ett par dagar! så det kommer inte bli fler inlägg i kväll kanske inte i morron heller! jag orka nog helt enkelt inte! 


 


hoppas att ni kan förlåta mig! <3  

Av Julia Brännborn - 31 maj 2012 19:12

det slutar aldrig så som jag vill. det slutar alltid så som du vill. jag fattar inte varför det aldrig kan bli som jag vill!? 

jag vill bara ha ett slut på detta, jag vill inte att det ska vara så här mer! jag börja bli gaanska såå trött på allt.

jag vill bara att du ska förstå hur jag mår. men jag förstår att det inte är så jätte lätt eftersom jag inte säger så mycket till dig! förlåt min vän men jag vill inte såra dig! jag fejkar mitt leende, jag fejkar mina skratt, jag fejkar min glädje, det är bara för att jag orka inte med mig själv så få det bli så.....




min glädje delar jag med dig min underbara vän!!!!!

du är det bästa som ha hänt mig. jag älskar dig överallt annat!  



   

Av Julia Brännborn - 31 maj 2012 09:20

den där längtan att få sitta på häst ryggen den kommer nog aldrig att försvinna! men i helgen är jag på det igen :D

ska bli hur roligt som helst! hade tänkt mig att spendera läänge i stallet dessutom :)

men ska åter gå till mitt arbete nu

så ni få ha det så bra

 kramiis

Av Julia Brännborn - 30 maj 2012 18:41

känner mig grymt seg på att blogg nu för tiden! :( aja snart sommar lov! tjoohoo :D aja är hemma från halmstad nu och ska snart ut med vovven med mamma mys pys. 




hihi min söta norre i förra veckan ^^ såå söt är hon :')   

Av Julia Brännborn - 29 maj 2012 11:29

hehe det har inte blivit så mycket uppdatering pga att jag har sovit hos underbaraAyaan och ska göra det i natt med :)

ska dra ner till stan sen med Teddi och möta upp Ayaan och några till eftersom Ayaan slutar tidigare än mig. idag skulle elevambasidörerna åka till liseberg. alla lbs:are i hela sverige tror jag det är.. men där ibland dom som kom upp hit för att hämta våra elver. där va en gamal kompis till som jag inte har träffat på evigheter :D riktigt roligt att träffa han igen! jag blev typ liksom över glad :D hehe kände mig gansksa dum men ändå det va hur härligt som helst! :D

ska snart ha lektion i engelska och sen historia tjohoo!


aja det få vara för idag ni få ha det så bra

kramiis

Av Julia Brännborn - 26 maj 2012 20:19

nää skulle inte tror det.. att detta kommer bli ett av dom dära berömda onödiga inläggen haha känns jätte jätte bra men kände för att bara skriva nåt! så det fick bli detta och ni ska få någon bild dessutom :) 


   


liite tråkiga bilder men alltid nåt :)   

Av Julia Brännborn - 26 maj 2012 14:31

sjukt lycklig tjej är det som skrivet just nu :D denna tjej har ridit två små sötisar riktigt roligt efter en månads väntan så få jag äntligen sätta mig i sadlen igen! 


red två d-ponnysar, som heter Evita och Ara jag ska börja ta hand om dom två nu ska bli riktigt roligt 

båda ritterna gick jätte bra Evita va väldigt lugn och snäll medans Ara va det mer power i! riktigt roligt va det iallfall och rida dom båda! 



Söta lilla Evita :D



hihi Ara så söt är hon och så likt krille!



efter passet så gick hon ut och rullade sig såå gullig är hon :)


aja ni få ha det så bra kramiiis <3     

Av Julia Brännborn - 24 maj 2012 13:53

iihh jag fattar noll med den dära rubriken (hehe) aja sitter i skolan har typ slutat eller nåt jag är inte helt säker eftersom min lärare sa att han skulle hem.. (men han är ändå kvar..) aja skit samma sitter iallfall och jobba med samhälle, känner mig jätte duktig är snart färdig med mitt arbete :) ska hem i dag! ska bli skönt att få sova i min säng och träffa vovve och katten :D jag bara längtar!

ni få ha det så bra

kramiiis <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards