annorlundamotiv

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Julia Brännborn - 24 april 2012 19:38

har ingen fantasi på vad jag ska skriva om, göra när jag inte orka mer, på vad jag ska tänka på! allt bara försvinner. det verka aldrig vilja komma tillbaka. känner mig så fantasi lös hela tiden, går i tråkiga kläder tänker på inget. jag ser nog allmänt tråkig och fantasi lös nu för tiden! inget roligt :( 

jag undrar dessutom grymt mycket också.. jag undrar hur det kommer att gå på nationella i morgon!? jag undrar om jag ska jobba i helgen!? jag undrar vad doktorn säger till mig på torsdag!? jag undrar vad den personen tänker om mig, när den personen ser mig!? jag undrar hur det kommer att gå i framtiden!? 



bara för att denna lille kissen är ur gullig :') så får ni två bilder till på den :)


 


ni få ha det så bra kramiis <3   

Av Julia Brännborn - 24 april 2012 08:57

alla ettor har nationella prov skriv delen i svenska.. riktigt segt!


aja va på väla igår med mamma, eftersom vi kom på att jag behövde en ny jacka :)


   

snygg va? :)


sen körde vi inom hööks och köpte en grimma som jag ha velat ha läänge, men inte haft mig tid och köpa en :)


   


snygg va? :)


aja ni få ha det så bra kramiis :) <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards