annorlundamotiv

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Julia Brännborn - 11 april 2012 18:57

jag minns inte riktigt första gången vi träffades. det jag minns är att du gick i rid gruppen före mig sen byte du till min rid grupp, där med började vi snacka och det blev mer och mer :) jag minns den dagen du tog med dig din Nisse till ridskolan, jag tyckte han va såå enormt fin, och reda då såg jag hur vackra ni va tillsammans :') 

alla minnen med er kommer alltid att leva kvar!   

Jag minns att du ville ha med mig på tävlingar som hästskötare och fotograf. Jag ställde självklart upp och följde med dig ditt du skulle åka, första gången va nog i Åstorp, sen HFRK, någon gång va vi nere i Flyinge, sen va vi på ÅPK (åsbo ponnyklubb) alla dessa tävlingar är ett minne för livet för mig! så roligt jag hade med dig och Nisse på tävlingarna :) 

jag kan sitta och tänka mig tillbaka till den tiden! 




ni är verkligen gjorda för varandra! ni behöver varandra precis som en blomma behöver solen! lite dålig förklaring men med detta vill jag säga att ni är så enormt vackra att kolla på. jag vill aldrig sluta kolla på er, jag vill bara ha mer, mer, mer och mer!!! 



bilden är från ÅPK!


 



Carro med allt detta vill jag säga att du betyder grymt mycket för mig, jag älskar verkligen dig så enormt mycket!  

jag är så stolt över dig och dina framgångar med Nisse, ni gjorde så enorma steg! jag blev så glad varje gång du kom ut från banan för du va ALLTID glad och stolt över Nisse! Jag är stolt över att vara din vän!


Alla mina tankar går till dig min underbara vän!


Puss på dig min fina vän hoppas att allt går bra!!!      

Av Julia Brännborn - 11 april 2012 18:39

att logga in här och se hur många som besöker min blogg. det är helt fantastiskt.. bild så enormt glad av det :') 

aja kom kl fem idag sen dess så har jag bara tagit det lugnt riktigt skönt! en sån här lugn dag va länge sen jag hade.

sitter och lyssna på musik gamla låtar så som lejonkungen, rasmus på luffen och björn bröder :) och kollar runder på olika bloggar. riktigt härligt är det! 



gammal tävlings bild :)   

Av Julia Brännborn - 11 april 2012 12:23

.. har en mini lista som måste göras innan denna veckan är slut... men om jag håller den det är en annan femma ;)

där ibland den står: samhälle, svenska B och historia.. suck det är massa annat som måste göras också! i helgen blir det jobb, hade tänkt mig en sak men det gick inte riktigt att genomföra :(


 

Av Julia Brännborn - 11 april 2012 07:04

snart vandrar jag till bussen. för att åka vidare med tåget upp till halmstad :) 

dag har stt erbjuda försening till textkommunikation, psykologi, svensak B och natuur kunskap.. få se hur mycket jag klara av på denna dagen :( 



bebbisar :)


ni få ha det så bra mer uppdatering kommer nog i kväll :)


Kramiiiss <3  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards