annorlundamotiv

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Julia Brännborn - 18 april 2012 19:23

hihi jag känner mig duktig har gjort färdig mitt muntliga nationella svenska B delprov A grymt skönt ska bara redovisa det nästa vecka också :D jag känner att det kommer gå skit bra :D

nu ska jag sitta med min artikel och föröska bli färdig med den och skicka in den till Ådahl. ska försöka göra det ikväll! sen ska jag försöka påbörja nåt historia arbete :) 

jobbar flitigt idag. skönt för helgen erbjuder massa jobb på gården ska bli roligt! 



hittade några bilder på sara och lille-man :) men denna fina får ni njuta av. visst är dom söta?   

Av Julia Brännborn - 18 april 2012 10:22

här kommer ett litet smak prov från min artikel som ni kan få läsa hela sen!


Jag syns inte jag hörs inte men jag
finns i din kropp jag gör så att du inte orka med en hel dag på
arbete eller i skolan, jag gör så att du inte vaknar utvilad. Jag
gör så att du är stressad. Jag gör så att du har ont jämnt och
ständigt.


Så kan det låtab och se ut när man lider av sjukdomen Fibromyalgi. Den finns där men
den varken syns eller hörs. Denna sjukdom har kallats ”kärringsjukan”. Pga att dem kallade den för ”kärringsjukan”
va för att det va bara kvinnor-vad dom visste-drabbades av den.

Av Julia Brännborn - 18 april 2012 09:35

är grymt trött idag, känner mig helt off, har inte sminkat mig idag :o första gången jag går utan smink i skolan (hehe) sen dessutom så har jag ont i ryggen, huvudet och benen :(

jag har också ett dilemma, om jag ska träffa min Fredrik eller inte idag! jag vet inte om jag orka. *suck* aja få se vad allt leder till under dagen, har haft textkommunikation, egentligen har vi en föreläsning nu, men jag palla inte sitta lyssna på en gubbe i drygt en timme. så jag sitter och förösker skriva en artikel istället om fibromaylgi :) efter lunch ska det va Nationella muntligt för en del i klassen, sen är det naturkunskap! så ser min lilla dag ut! tjoohoo!  


ni få ha det så bra kramiis <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards