annorlundamotiv

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Julia Brännborn - 13 april 2013 17:48

Ren örhängen inte äckta rätt stora är dom. enkla i sliver färg.  Nytt pris; 150:- mitt 50:- + ev. frakt


 


Röda och gludiga örhängen formade som en roset, med guld detaljer. Nytt pris; 100:- Mitt pris; 50 + ev. frakt


 


En guldig dubbel ring (oäkta) mönstret föreställer fjädrar. storlek "s" Nytt pris; 79:- Mitt pris; 30:- + ev. frakt.


 

Av Julia Brännborn - 13 april 2013 17:29

tänkte sälja två av mina schabrak och ett täcke! sen med tiden ska jag fylla på här också! men just nu får ni nöja er med detta!!


säljer två av mina schabrak!

1: ett vitt medponny hopp schabrak med,ljus blå, orange, mörk blå och guld kant. mycket användt men väldigt fint skick. okänt märke. Nytt pris; 150:- Mitt pris; 60:- + frakt

2: ett gold medal club collection rött med beige från hööks! str: full hopp.väl använd men med mycket fint skick. Nytt pris; 299:- Mitt pris 100:- + frakt

båda finns i ängelholm (skåne finns möjligheter att lämna det i halmstad också!)

 

 

 

 

Ett fint fleec täcke, blå rutigt, med mörk blå bred kant och en liten detalj med guld runt om! spännen fram till bara
väldigt fint. 119/120 cm. fick det för många årsen men inget är sönder! Mitt pris; 150:- + frakt

Finns i ängelholm (skåne, kan även hämtas i halmstad!)



 

 

Av Julia Brännborn - 13 april 2013 09:01

ska jag till klippan och gå ut med mammas kompis hund med mamma också! vi ska ta med oss våran lilla vovve också. Så att dom två få busa lite! :)


annars händer nog inte så mycket idag!


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards