annorlundamotiv

Alla inlägg under maj 2013

Av Julia Brännborn - 31 maj 2013 23:00

i detta inlägget tänker jag ha på tids inställt. eftersom jag kan det!!

 

 


Hejsan!


Idag är det den 31/5-2013 och jag mår skit dåligt har gjort det till och från hela veckan, sjukt jobbigt. Min kropp vill inte ha med mig och gör, mitt psyke vill inte ha med mig och göra. Råda på allt detta så håller mitt högra öga på att göra ont och har typ en släng av inflammation i det också. Detta pga att jag använde min lins i onsdags sjukt jobbigt är det.

sen känns det som att jag har en muskel som är inflammerad i rygg typ längst ner på höger sida. Min högra axel muskel känns också inflammert. hel sjukt!


Det känns som att mitt psyke absolut inte vill att jag ska ha några vänner kvar! jag har tappat allt hopp ang min vänner, Jag har ingen lust att hålla kontakten med någon (har heller inte orken till det) sen  när man försöker hjälpa någon så skiter den personen i det helt och hållet, blir antingen sur, arg eller bara tycker att jag är dum i hela j***a huvudet!

absolut inget är roligt att göra längre. jag har så j***a ont hela tiden, mitt psyke bara sviker.

Det är en vecka kvar till studenten, jag orka inte gå på den.

Jag orka inte ta mig upp ur sängen bara för att jag känner mig inte värd ett piss längre. Jag fixar inte att komma ur sängen, jag fixr inte att ta hand om mig själv längre. Jag klara inte av att något längre! allt bara går emot mig hela jävla tiden. när jag försöker göra något roligt så blir det bara piss av det eller så får jag så ont så att jag mår riktigt illa av det!

Jag mår jätte dåligt över att skriva dett inlägget, sjukt mycket ångest över hur folk ska reagera på detta. men som det är nu så orka jag inte bry mig!

Av Julia Brännborn - 31 maj 2013 19:48

Uppstartnings dagen: vill jag inte ens tänka på! den va hur hemsk som helst! jag mådde piss... så det får vara så


Läramiddagen: var dessutom hur rolig som helst! den va igår. jag behövde det verkligen! hade verkligen hur roligt som helst.

men jaja jag orka inte skriva mycket mer så ni får ha det så bra kramiis <3

Av Julia Brännborn - 28 maj 2013 15:30

va och kollade på kvibilles hopp tävling förra söndagen! jätte skoj va det att gå kolla på lite snygga hästar och få fota :)


har inte gjort vid dessa heller men det får vara så! orka inte.


               

Av Julia Brännborn - 28 maj 2013 10:42

kommer bilder från balen i söndags, orka inte göra vid eftersom jag har så enormt ont i kroppen!

kommer även bilder från en tävling jag va på i förra veckan, ikväll!


                           



Av Julia Brännborn - 23 maj 2013 07:45

Hejsan, på er allihop! Idag är det torsdag och jag är hemma själv hos min pojke. Eftersom jag mådde rätt kasst igår! Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Aja ska i alla fall in till stan en sväng sen när Filip ha slutat. Igår så fikade vi med två stycken som va filips kompisar. Det va sjukt mysigt. För sen efter det så käkade jag pch pojke på "Harrys" en rätt lyckad dag igår ändå trots smärtan. Men bi får ha det så bra kramis <3

Av Julia Brännborn - 22 maj 2013 14:38

     


16/4 2013 

jag kommer aldrig att glömma dig! 

Jag älskar dig så enormt mycket! 

Av Julia Brännborn - 17 maj 2013 12:13

min kära mor har lagt en länk på hennes blogg till min så nu tänkte jag göra samma sak! 

http://dragonflies.bloggplatsen.se/ så här har ni den :)


sitter i skolan nu och lyssna på Benjamin och Filip när dom sjunger och fixar med deras spel riktigt roligt att höra dom. för det låter som att dom är gifta ibland ;)


Kramiis <3

Av Julia Brännborn - 16 maj 2013 13:48

åka till skolan och vara där och jobba med en uppgift som skulle vara inne idag! kan ni tänka er att jag blev klar med den idag!? sjukt stolt blev jag över mig själv :) ska även åka till min pojke idag och stanna där tills måndag, sen på tisdag åker jag till Lund igen efter det åker jag direkt upp till halmstad till min kära pojke! 

vi ska även fira våran sex månaders dag då ska bli skoj! ska nog stanna hos han hela veckan, eftersom det är bal nästa söndag och jag vill kolla när dom går in. 


Men ja det händer väl inte så mycket mer nu så ni får ha det så bra kramiis <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards