annorlundamotiv

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Julia Brännborn - 11 april 2013 12:29

Man gör jätte många val här i sitt liv. En del är bra medans en del är dåliga!

Att göra ett val i livet är aldrig lätt. Att behöva gå igenom ett svårt beslut kan vara det jobbigaste man är med om. att förlora en vän så som djur eller människa. Det är aldrig lätt!

Att kunna se ljuset i tunneln när man är i det mörkaste kan vara svårt att inse att man är stark nog att kunna komma till det! Det ända man behöver göra är att välja, om man känner att man väljer fel så får man gå tillbaka och välja igen tills det är rätt för dig. 


Att jag skrivet detta är för att jag har ett jätte hemskt val framför mig, men jag gör det rätta för den det handlar om! 

Detta är nog det hemskaste jag har varit med om! 


berätta mer senare. Orka inte just nu! 

Av Julia Brännborn - 11 april 2013 12:04

igår så va jag på ögon kliniken i Ängelholm, för att kolla trycket i ögat. det hafde gått ner från 27 till 12!! jätte skönt va det. det hela gick jätte snabbt! det är så skönt när det gör det! 


idag ska jag, min pojke och hans familj åka iväg (mer om det i morgon :)) 


på söndag ska jag till mina kusiner och hälsa på dom lite, min ena kusin fyller år på tisdag! hela tre år bilr hon.


annars är det inte så mycket mer som händer, tro jag.


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards