annorlundamotiv

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Julia Brännborn - 11 november 2012 16:55

har haft en enormt rolig helg kan jag lugnt säga! har inte hunnit uppdatera under veckan, har haft en del i stallet, plus ha haft dåliga dagar med kroppen och psyket. aja igår kväll kom Filip ner i all fall och stannade tills idag :D

sjuukt roligt hade vi. han till och med följde med till stallet idag :0 duktig liten pojk pakade hö påsar, hjälpte ut mig med skiten, mamma va också med och hjälpte lite grymt skönt att slippa göra allt själv! 


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards