annorlundamotiv

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Julia Brännborn - 17 maj 2012 19:28

haha satt och hade tråkigt så jag gjorde fem saker som jag hade tänkt sätta på mina vantar! 



dom gjorde jag först.. haha kan ju nästan bara skratta åt dom! blev inte så nöjd med dom

färger: koral rosa och vit

dessa blev jag desstu mer njöd med :) tycker om färgerna!

färger: rosa och mörk grön. ljusgrön och lilla. vit och ljusgul.


där har vi dom alla :) vad tycker ni om dom!?  


fler bilder kommer i morron när jag ahr satt fast dom :)

Av Julia Brännborn - 17 maj 2012 16:26

tog lite bilder idag blev nöjd med vissa så tänkte slänga upp dom :)




       



       


      

Av Julia Brännborn - 17 maj 2012 14:31

Jag Julia ska hålla sina tummar allt vad jag orka tills i morgon! och verkligenm hoppas på det bästa :D

Kanske redan i kväll så ska jag och mamma i väg! jag bara hoppas på det bästa!! :D


     



några tävlings bilder 

dom två översta är från Malmö City HS :)

dom andra två är från Munka ljungby :) 

Av Julia Brännborn - 17 maj 2012 12:22

har typ mini lov nu fram tills på tisdag nästa vecka! eftersom jag inte har några lektioner på måndag så stannar jag hemma då också :) lika bra det! 


en hur gammal bild som helst :)
hittade den när jag kollade på gammla minnen med Matilda :D   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards