annorlundamotiv

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Julia Brännborn - 13 maj 2012 19:49

det går inte en dag utan att jag tänker på dig! det vi gick i genom det betyde allt för mig! jag saknar att krama dig. jag saknar att känna dina steg under mig. jag saknar att få höra dig mullra när jag kom in i stallet. du va den ända som jag kunde lita på då! du betyde verkligen allt för mig! mitt liv kretsade kring dig det va bara du i min hjärna oavsett. det va bara du som kunde få mig att le i vissa tillfällen. 




jag minns allt som att det vore igår att alla dom åtta månaderna hände på en dag.

jag föll för dessa underbara ögon. jag föll för detta underbara huvud! 



jag förstår inte varför jag sa upp kontraktet med dig! jag som älskarde dig grymt mycket. jag älskar dig forfarande lika mycket! du är i mina tankar hela tiden!




jag är lycklig som fick dela mitt liv med dig min underbara vän. allt som hände både positivt och negativt det lyckades vi alltid övervinna och jag älskar dig så enormt mycket.

jag fick inte riktigt säga hejdå till dig. men jag har sett dig i hagen med din kompis! det är grymt jobbigt att åka förbi där. men jag vet att du ha det bra trotts allt.


vi båda vet att jag älskar dig!


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards