annorlundamotiv

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Julia Brännborn - 9 maj 2012 19:38

hade tänkt börja med nåt så som "dagens låt" 

antingen ni kommer med förslag eller jag! eller vi alla tillsammans. så kan det nog bli skit bra 

annars kommer jag med mina låta ;) 


om ni ska lämna in en så vill jag ha namn på artisten, låten och en länk från youtube :) 





jag kan iallfall börja idag ;)


dagens låt är: marilyn manson med sweet dreams
länk till den: http://www.youtube.com/watch?v=CT4gs_Lray4  

Av Julia Brännborn - 9 maj 2012 18:36

kom precis på. att jag måste göra ett argumenterande tal. men jag vet inte vad jag ska skriva om :(

men har liksom några tänk bara ämnen. 


aja ska försöka få ihop nåt så jag slipper det där jäkla talet xD

Av Julia Brännborn - 9 maj 2012 18:13

ibland kan det bara gå enormt rätt. hade ambitions samtal med svenska B läraren, sen hade jag naturkunskap vi gjorde nåt spel och hade ambitions samtal med läraren! 


 



det bästa jag vet är att komma hem till er två små älsklingar

när vovven kommer springandes mot en det är bara härligt eller när kissen hoppar upp på sängen och börja kela. Det är bara massor av kärlek

Av Julia Brännborn - 9 maj 2012 08:42

sitter i skolan just och gör inte ett piss... Alla tvåor har NP i engelska B känner mig liiite mobbad som inte har det!

aja blir mycket mer uppdatering i kväll :)


 


vovve :))

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards