annorlundamotiv

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Julia Brännborn - 7 maj 2012 20:42

.... gör vid lite bilder.. men jag orka inte! kl är liksom kvart i nio och jag ska nog gå och lägga mig snart! 

mår inte så jätte bra.. blää för min mage! 


 


aja det få va för idag ni få ha det så toppen

kramiiiiisss :)

Av Julia Brännborn - 7 maj 2012 20:23

morgon dagen blir till att stanna hemma, eftersom det är idrottsdag i skolan i morgron och jag verkligen orka inte det!

det blir in till stan och/eller till hbg och träffa min underbaraste Caroline   

saknaden är stor till den ungen! alla mina tankar går till dig och Nisse älskade gumman!  

annars är det nog lugnt i morgon ska se om jag går ut och fota vovven lite i morgon :)


   


Av Julia Brännborn - 7 maj 2012 20:10

dagen idag har varit helt knas, har inte haft några lektioner, va i skolan halv tio till typ fyra. tjoohhoo! 

men det va iallfall roligt, hade skoj med kompisar, fick träffa sussie idag också ;) skojsiigt värre




sitter nu och ta det lugnt efter en väldigt rolig, crazy dag. med mitt täcke runt om mig och lyssnar på riktigt härlig musik riktigt härligt är det :D


kramiis på er allihopa :) <3  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards