annorlundamotiv

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Julia Brännborn - 2 juni 2012 19:52

idag blev det bara bilder på lilla Evita :)


 


söt ponny ute med mig på en promenix :)


 


trött ponny efter promenix :)



   

Av Julia Brännborn - 2 juni 2012 19:50

yes box nu är det lördags mys för mig del!! med musik på på skönt att få vara hemma själv ett tag :)



goott :D  

Av Julia Brännborn - 2 juni 2012 19:19

va i stallet innan idag och pysslade jätte mycket med ponnisarna :) va ute och gick en runda med Evita gick jätte bra värdret va hur fint som helst :) sen så skulle jag ut med Ara men det gick inte så jäätte bra.. eftersom det började ös regna när vi skulle ut (jag red ändå) sen när vi skulle rida bervid en åker så vägrade damen det. så hon började bocka som en jubel idiot (hehe) så jag vände och gick samma väg heml. dumt av mig men jag pallade inte bråka med henne när det regnade och jag hade grymt ont i ryggen och händerna.. 

efter jag hade varit där så stack ajg till munka med pappa och kollade på när min granne tog svart bälte i karate :) han va jätte duktig trotts att muske fästet i bak låret brast :( han fick iallfall sitt svarta bälte :)  sen åkte jag pappa hem och jag har inte gjort så mycket sen dess, mina syskon och pappa stack på bio så jag är typ ensam hemma nu :) 


ni få ha det så bra 

Kramiis

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards