annorlundamotiv

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Julia Brännborn - 31 januari 2012 09:03


hihi titta va min älskade mamma kom hem med igår. på sin arm :)

så stolt jag känner mig som dotter till henne att min mamma vågar göra det :D

grymt snygg blev den tycket ialf jag! vad tycker ni fin/ful/sådär?

det hade varit roligt och veta vad ni tycker om den :)   

Av Julia Brännborn - 31 januari 2012 08:45

hehe kom på precis (den 29/1-12 kl 20.20) att jag inte hade uppdaterat på en tisdag på evigheter :)

så jag tänkte göra en mini sammanfattning på denna månade som ni få läsa idag (den 31/1-12)


Månaden Januari! 

måndaden började riktigt bra, jag sa upp min plats hos gunilla, efter mina egna beslut, det kändes toppen, eftersom jag gav plats till massa andra nya möjligheter. tex: jag fick börja rida B-ponnyn Donna och stor hästen Cherry så mycket mer :) sen dessutom så ha jag fått ett jobb, och käraste Johnny ringde mig och fråga om jag ville jobba hos han. riktigt roligt! sen ha jag fått jobb erbjudande på fotograferingen :) 

och jag ha fått ett bra kontaktnät när det gäller min fotografering bland annat. det ha hänt så grymt mycket bara på denna måndaden känns jätte jätte bra :D 


 


detta året kan nog inte bli så mycket bättre om inte ännu bätttre och förhoppningsvis blir det så enormt bra resten av året :D.. för jag är så enormt envis och nu har jag satt mina mål och då kommer jag att nå upp till dom :)   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards