annorlundamotiv

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Julia Brännborn - 28 januari 2012 20:03

jag är super über glad nu! nu ska det förmodligen bli två jobb i ett! ska bli super duper eoligt :D 

jag bara älskar det! 

dagen ha dessutom varit super bra. var nere i hbg och fotade när mina kompisar red! 


    



ett litet prov smak idag.. överst är en ponny som heter Jacson och den undre är bebbisen Krille <3    

Av Julia Brännborn - 28 januari 2012 07:46

.... hade lite planer idag. bland annat att åka iväg till hbg och fota på en lekton som mina kompisar rider på. men få se om pappa är villig och köra idag.

annars blir det att rida en kanske två hästar :) men det kommer bli en lugn dag. eftersom det blir mycket mer i morgon, och idag hinner jag någ uppdatera lite också :) 

känns som en bra plan! 


   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards