annorlundamotiv

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Julia Brännborn - 21 januari 2012 17:07

läste precis en av mina kompisars blogg, Matilda heter hon! hon rider grymt bra. hon en jätte jätet fin ponny som hon ha köpt, sen idag kom hon ut med att hon köpte en rid skole häst som heter Timon, ur gullig är han, inte min favorit. men jätte söt. 

och det bästa av allt är att han ha kommit till världens bästa hem :D 
är så enormt glad för hans skull och hennes självklart :D    


lånade bilden av Matilda http://tiilda.blogg.se/ hennes blogg gå gärna in och kolla den!! 


BTW: jag saknar denna underbara lilla fjanten enormt mycket :o

Av Julia Brännborn - 21 januari 2012 15:34

såg typ precis att HFRK hade klubb tävlingar. skulle bara säga att jag önskar alla lycka till i morron och håller tummarna :) 

själv ska jag bara vara hemma hela dagen i morron, eller så kanske jag ska rida på kvällen vi få se 


saknar faktiskt den ridskolan lite, mest mina vänner och sötaste Krille <3



Bebbis bus va han :)   

Av Julia Brännborn - 21 januari 2012 10:17

hehe gjorde ett försök att göra en header men det gick inte så bra, så det få bli denna som Josefine Friberg gjorde till mig. den få vara med ett tag till :) 


ut över det så lyckades jag redergiera två bilder på våran ena kisse misse :) 

ialf hennes tassar som jag fotade för nån vecka sen! 


 


visst blev dom fina ;)


     



kommer några gamla bilder :)    

Av Julia Brännborn - 21 januari 2012 07:51

nu så är jag tillbaka här på blogg igen :) saknat mig?  ni har ju ändå kollat in blogg så då ha ni väl saknat mig? 

veckan den ha gått riktigt fort, det ha bara varit skola, skola, skola, skola och åter igen skola! visst ha det varit roligt att vara i skolan men det ha också varit kämpigt att komma dit! det ha inte hänt så mycket i veckan, ha inte ridit på hela veckan tror inte jag ska rida nu i helgen heller. men vi tar en dag i taget :)


så ni kan få er några bilder och glo på :) 


         



det kommer fler bilder sen som är blandat. så håll utkik :) 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards