annorlundamotiv

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Julia Brännborn - 13 januari 2012 16:33

ååhh glömmer hela tiden att det är fredag idag :o tror att det är typ tisdag eller onsdag idag....*suck* 




 

Av Julia Brännborn - 13 januari 2012 14:14

det börja på söndag... helt seriöst vad det ha spårat ur nu! 

dom sak rida in en häst.. asså det kan man inte göra på två veckor :o

förlåt men jag fattar inte vad det är för problem med en häst som inte vill hoppa? den vill kanske inte vara med på hoppning, dom påstor att den inte ens vågar gå över en bom.. men då vill den väl inte vara med mer? :o ponnyn står ju på ridskola. inte konstigt att han inte vill hoppa! 


men iallafall här kan ni läsa om del tagarna och vilka dom är! 

http://svt.se/2.174336/mer_om_deltagarna



             




bilderna är tagna där ifrån! http://svt.se/2.174336/mer_om_deltagarna

Av Julia Brännborn - 13 januari 2012 08:09

idag som alla säkert vet så är det fredagen den 13. det är säkert många som är skrokfulla om denna dag.. men själv så är man inte det! känns rätt skönt att veta att just denna dagen är precis lika farlig/ofarlig som dom andra :) 

men okej själv så är man hemma pga mina ben och mitt huvud... blir bara att ta det lugnt och försöka bli av denna värken! börja bli ganska trött på den nu. bara så ni alla vet xD 


men okej vad händer för er i helgen ? något roligt? 


själv ska jag först och främst blir helt ok i benen, så jag kan rida i morron.. på söndag ska jag i väg emd mor på en liiten sak ;) 

mer om det få ni kanske på söndag om det blir så :) 



tisse misse :)   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards