annorlundamotiv

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Julia Brännborn - 9 januari 2012 17:43

jag fundera på att skriva lite om min tid ute hos gunilla, men jag vet inte vad jag ska skriva. 

mer än att jag saknar hästarna där ute... 

det va hemskt där men ändå jätte roligt att vara där. eftersom jag lärde mig så enormt mycket. men pga att jag inte kan säga ifrån så lätt så blir det lätt att folk kör över mig hur som helst. och det är hemskt, för jag blir lätt sårad. men jag kan verkligen inte hjälpa det. men så är det så här att i skolan eller när jag är med kompisar så kan jag verka rätt kaxig men det är jag verkligen inte! 

jag hatar verkligen grymt mycket att vara blyg. men jag jobbar verkligen på det! så snart kanske jag inte är lika blyg xD 


oj nu spårade jag ur helt och hållet förlåt... men det finns nog inte så mycket mer att skriva om min tid hos gunilla.... 


 

Av Julia Brännborn - 9 januari 2012 16:56

red fina cherry idag, skrittade ut en sväng med henne och möte upp mamma. hur mysigt som helst va det! 

det började till och med snöa. jätte super duper mysigt va det :D 



hihi kolla tungan, den är lite ute. hur gulligt är inte det ;)  

Av Julia Brännborn - 9 januari 2012 11:58

tjennixen på er. ha typ precis kommit hem från lund nu. va ju som sagt där och skulle kolla mitt öga och prova en ny lins till den. det gick faktiskt helt okej. vi hittade en som satt perfekt mot mitt öga xD 

men okej jag tror inte så mycket mer kommer hända idag. kanske åka iväg och rida en sväng. få se lite eftersom jag inte ha sovit så mycket dom tre senaste nätterna så är jag rätt trött nu. men aja man måste ju hålla i sig! 

just det ska färga håret svart idag också kom jag på nu ;) 


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards