annorlundamotiv

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 21:41

i morron blir det ner till lund. ska till ögon läkaren. upp tidigt kommer det att bli... suuuck säger jag bara :S 


ouf ja annars blir det inte så mycket mer tror jag.


 

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 18:20

 



hihi Alex fick också hänga med på ett litet hörn här ;)

dom bilder som jag rider på har Alex fotat :D


Tack så jätte mycket för denna underbara dagen Alex :D<3 

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 18:18

         



sen ha vi fina lilla Nixie!! jag är lite små kär i den damen :D

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 18:00

fick även rida två av Alex hästar idag!! skit fina va dom 

tack så jätte jätte jätte mycket för denna dagen Alex! :D 


         


först ut har vi stora fina Dior!!

så söt är han :D 

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 17:51

kommer bilder från trettonspelen nu!


                                 


orka tyvärr inte att ladda upp fler... 

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 17:46

ett stort WOW det är besöks rekord på bloggen idag :D 
asså det kändes verkligen toppen och logga in och kolla det.

så enormt glad blev jag. vverkligen TACK :D  


 


ett litet smak prov från dagen kommer ännu mer :D   

Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 08:45

tänkte bjuda er på lite höst bilder nu :)

för om jag tänker rätt nu så sitter jag på HFRK och kolla på trettonspelen med Alex :) 

med andra ord så är detta tid inställt inlägg! 


           



Av Julia Brännborn - 8 januari 2012 08:10

hmmm.... jag tänkte precis på nåt men glömde bort det.. typiskt mig eller? jo tack att det är  

aja, det få vara ska gå och klä på mig sen äta och ta det lite lugnt innan man åker hemifrån :)


hihi ser liite roligt ut ;)   


så kramiis på er <3 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards