annorlundamotiv

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Julia Brännborn - 5 januari 2012 20:08

kollade på startlistorna inför trettonspelen i helgen. såg en del jag kände. och jag önskar verkligen alla lycka till och hoppas att alla kommer runt banan och så. 

LYCKA TILL   

Av Julia Brännborn - 5 januari 2012 17:46

skol arbeten ha legat på en hög hela lovt nu känner jag. men nu ska jag försöka sätta igång med mitt arbete i historian, så få vi se hur det går. men med bra musik i öronen så går allt bra. har jag märkt :) 

men aja ska sätta igång nu med det! 


kramiis <3

Av Julia Brännborn - 5 januari 2012 17:25

trettonspelen börja i morron på HRK och slutar på söndag. 

vilka ska dit? ska kanske dit på söndag och titta på finalerna vet inte riktigt än ;) 

Av Julia Brännborn - 5 januari 2012 15:54

ouf jaa, inte är det lite saker som händer nu i mitt liv, ha lite familje eller jaa släkt problem, sen så ha jag lite andra problem som i stallet, men det ska jag skriva mer om senare just nu orka jag verkligen inte skriva om det! 

förlåt. men det få bli så nu idag! 


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards