annorlundamotiv

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Julia Brännborn - 4 januari 2012 20:23

... hihi jag ha fått en ny heder Josefine Friberg som gjort den :D 
jätte fin blev den TACK så jätte mycket!



ha varit hemma i ca en timme nu, rätt skönt att komma hem efter en lång dag i småland med gammel mormor och morfar, men också väldigt väldigt mysig dag  med dom och min käraste mor! 


kramiis <3

Av Julia Brännborn - 4 januari 2012 13:00

okej nu kommer den andra delen! 


först ut har vi: Mickey han va en liten stor på gränsen till d-ponny. Han tyckte inte alls om och hoppa. då är det inte så svårt att gissa vilka lektioner jag red han på ;) han va en häst med lagom motor och väldigt super duper känslig häst. så fort man rörde sig så gjorde han nåt annat! lille busen. jag tävlade han två gånger. dom båda gånger gick det super bra tyckte jag :D


 


han är en fin fin häst busen! <3


Ralph Buttler  känner ni nog igen va. han kallas även  Raffe  jag måste erkänna att jag inte fastnade direkt för han, men efter ett tag så blev det bara kärlek mellan oss, han lärde mig så mycket mer än bara ridning, han kunde i stort sätt ingeting inom ridningen, men jag arbetade väldigt mycket från mareken, och då va han så enormt lyhörd och mysig. min älskade Raffe. 

saknar grymt mycket för varje dag som går. men det går lättare och snacka om han och skriva om han för varje dag. om fem dagar va det fem månadersen jag såg han för sista gången. kramade han för sista gången och pussade hejdå till han för sista gången <3


   


det fick bli två bilder från sommar betet 2011 min vackra pojk va han <3


Bell Bijon heter nästa häst. hon känner ni igen det är Store Bellen grymt snygg är hon. lätt att ha med och göra, mysig att rida på, hon är känslig men man kan ändå ta tag i henne om det behövs. hon hoppar jätte trevligt, helt okomplecerad är hon. mycket mer kan jag nog inte säga om henne. förutom att hon är väldigt vacker i kropp och huvudet är hon väldigt klar! 


 


gammal bild på oss båda! xD


det va nog alla :) hoppas att ni njuter av det :)  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards