annorlundamotiv

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Julia Brännborn - 2 september 2014 17:52

Hejjsan på er! Eller jaa godkväll på er kanske låter bättre :) 


Nu är det såhär att min inspiiration ligger på noll, eftersom jag fick ett jätte tråkig nyhet precis och blev enormt ledsen och orka verkligen inte det, men jag visste att det skulle hända inom en snar framtid! allt blev bara så enormt jobbigt nu och jag vet inte ens vad jag ska skriva.. men jag återkommer när allt är back on track igen tills dess hoppas jag att ni får en underbar tid med era barn, djur, vänner och familj <3



Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards