annorlundamotiv

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Julia Brännborn - 22 augusti 2014 12:09

Hejsan på er! :)


Idag har jag tömkört min lilla prinsessa och även longerat lite grann för att komma igång!

Hon va huur duktig som helst, visst det finns huur mycket som helst att jobba på, men för att vara andre gången så förstod hon så mycket bättre. Hon lär sig så enormt fort att jag vet inte vad jag ska börja med och göra. Det är lite skrämande. Men jaa jag tränade på att gå rakt idag, och svänga lite smått, men också visa att jag va bakom henne och inte brevid henne. och det förstod hon efter en kort stund. Jag är så stolt över min lilla flicka! :) <3


   


Tog på hennes turkosa benskydd eller hur blev hon urgullig? :)


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards