annorlundamotiv

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Julia Brännborn - 5 augusti 2014 13:01

i lördags så va jag, mamma, tanja och T iväg på utställning!

vi va ända uppe i Laholm på Dalsgårds stuteri! riktigt fint va det där och en massa trevliga människor. Fick även träffa dom som jag köpte Tanja av och det va Wonnagårdens stuteri. riktigt roligt va det!


När jag och Tanja va inne så gick det bättre än vad jag trodde hon stod visserligen inte stilla så länge. men skritten va ändå väldigt bra och traven kunde varit bättre men just då ville den inte det! men jag är grymt nöjd över min donna!

Vi fick 88787=38 p så jäkla nöjd! nu kan vi bara stiga i poäng mässigt och bli ännu bättre. det va både en svensk och holländsk domare riktigt roligt va det eftersom tanja hon är svenks född hollänsk häst :)

Nästa utställning är om lite mer än en månad då är det unghäst utställning :D


         

Av Julia Brännborn - 5 augusti 2014 12:34

HEEEJJ på er!


Det va ett tagsen nu, men nu har jag en del att berätta för er! och det är helt underbart en del saker och mitt liv blir just nu bara bättre och bättre helt underbat är det :D <3


kommer lite smak prov om det jag ska berätta så håll utkik under dagen så kommer ni få se en massa andra inlägg också!


   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards