annorlundamotiv

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Julia Brännborn - 28 juni 2014 23:45

har sjukt mycket ångest, det värker i hjärtat och jag vill bara gråta hela tiden! 


Ibland går det inte som man tänkt men det är bara att tänka om, göra rätt, kanske göra fel igen men då är det bara på det igen tills man gör rätt! Men ibland fattar man inte att det är fel och då gör man om det och gör samma fel igen! inget är lätt här i världen verkligen inte! det har vi alla fått smaka på mer eller mindre. att det kan göra ont lite över allt i kroppen, man kanske är psykisk sjuk eller kanske har något problem som alkholist.


Att jag sitter i denna sits som jag har försatt mig det kan jag faktiskt inte styra över, och mina känslor till det dom få vara så för det är så det är just nu och inget annat! visst det är sjukt jobbigt men jag har börjat kunnat leva nu med det och visst det går upp och ner men ja vad ska man göra när man har det så här och inte kan göra nåt åt det?

mer än att bara acceptera läget.  just så får jag göra och arbeta på att göra hela tiden!

Av Julia Brännborn - 28 juni 2014 19:56

dagen i stora drag idag.


I morse så va jag och mamma inne i stan och käkade frukost, när vi hade gjort det handlade vi lite på stora torg. hur mysigt som helst och få vara själv med min underbara mamma <3

När vi kom hem så åkte jag till väla med pappa, victor och paulina. köpte hårfärg till mig, vi fikade sen åkte vi till åstorp och gick på marknad! 

All denna folkmassa det gör mig sjukt stressad och jag få panik! hatar det verkligen! 

men det va i alla fall en mysig stund med dom också! 


När jag kom hem så gick jag, mamma, puff och tanja en runda gick bara med henne idag tränade inte orkade inte. helt slut i kropp och psyke. efter denna dagen, men ska ta nya tag i morgon och ta en lång promenad med henne och verkligen träna henne :) 


 

Av Julia Brännborn - 28 juni 2014 19:14

va på tävling igår och fotade åkte dit med Rikard och kollade när Lina och Camila hoppade, såg riktigt fint ut för Lina hon va fel fri runda 1.10 om jag minns det rätt så va det andre gången hon tävlade den hästen :) 

träffade även en gammal vän från ridskole tiden mycket trevligt va det. Träffade även Zandra och hennes syster, som skulle tävla igår, idag och i morgon :) hoppas det går bra för henne i morgon idag kom hon 10 med en häst :) 


Hur roligt som helst är det att se en så massa fina hästar men också få lära känna nytt trevligt folk inom häst välrden och utanför! börja verkligen få ordning och reda på mitt liv utanför hemmet känns jätte skönt :) 

Ska se om jag kan boka in lite fler tävlingar och kanske någon privat fotografering. älskar verkligen detta med att fotagrafera det och hästar är det bästa jag vet!! 


       


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards