annorlundamotiv

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Julia Brännborn - 27 juni 2014 09:44

Hejsan hejsan på er goa läsare! 


Idag är det en ny dag och det inbär att jag få ta nya tag och börja om helt och hållet! 

dagen består nog inte av så mycket eller så består det av extremt mycket att göra. Jag ska i alla fall ner till Tanja snart och gå ut med henne och vovven. Måste hinna det och en del andra saker innan jag ska iväg, ska förmodligen iväg och glo tävling en stund sen i eftermiddag om inte så blir det nog i väg och handla lite med mamma min :) 

Inget är direkt bestämt idag förutom Tanja, och hunden måste komma ut en sväng! jag får nog börja sätta fart, vaknade ändå vid halv åtta för att inte sova bort hela dagen som jag har gjort hela veckan. Tyckte det va på tiden att "vända" så jag hinner göra saker innan min kropp dör! men i alla fall så ska ni få någon bild här och nu :) 


 


Hoppas att ni får en helt underbar helg med en massa trevligt folk :) 

Kramis på er allihoppa <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards