annorlundamotiv

Alla inlägg under april 2014

Av Julia Brännborn - 13 april 2014 10:49

min häst är liksom det bästa som någonsin ha hänt mig! hon är liksom min själsfrände, vi är ett hon och jag och hon lägger sitt vackra lilla huvud i min famn och bara kollar på mig och jag kollar tillbaka på henne. Hon gnäggar efter mig när jag går, hjärtat ser ledsen ut när jag kollar bak jag får lite ångest och kan inte skilljas ifrån henne! 

det kommer alltid att vara jag och Tanja! hon är bara MIN! 

Äntligen kan jag säga att något är mitt och jag kan vara stolt över att säga det också! jag är så sjukt stolt att visa upp henne och hon vet att hon är snygg och visar mer än gärna upp sig! 

 

Utan henne klara jag mig inte en dag. måste vara med henne måste krama om henne måste verkligen vara hos henne trotts att mamma ha gjort stallet någon dag så måste jag ner till henne! det går verkligen inte en dag utan att jag är hon henne! hon visar att hon verkligen vill lära sig mycket. jag, mamma och puff är ute och går med henne dagligen! hur mysigt som helst är det!

jag bara avgudar min häst<3

 

Dalsgårds Tanja <3

Ägare: Julia brännborn!!!!!! <3

Av Julia Brännborn - 7 april 2014 18:23

jag ska försöka att bli bättre med detta att blogg, eftersom jag känner att jag behöver få ut mina dagar och berätta om det har hänt något. tänkte göra en liten "chek" lista se vad som ha hänt sen ser vi där efter :)


har skrivit CV klart men inte PB, har varit på ung i ängelholm, varit på mötet idag med AF och J. myst med Tanja och Messe, ridit Messe varit ute och gått med Tanja :) säkert mycket mer också. just nu kommer jag inte på nåt. Mina syskon har också fyllt år :D 


På onsdag ska ung i Ängelholm till halmstad på studie besök på högskolan sen på torsdag blir det hbg med gänget på fredag är det sista dagen. nästa vecka blir det möten hit och möten dit ska iallfall till halmstad på tisdag. nästa vecka blir bebis 1 år :) 


 



Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards