annorlundamotiv

Alla inlägg under februari 2014

Av Julia Brännborn - 28 februari 2014 19:28

Nu sitter jag här igen och gör inte så mycket med livet. Har precis ätit taco, kompis till min bror har kommit. Och jag bloggar och glor på "family gay" men funders på stt sätta igång "bones" som är mycket bättre enligt mig ^^ 


I veckan så busade tanja medpuff så skoj va det att titta pådom :) tanja är jätte mysig att ha med och göra! Jag älskar verkligen min häst <3 jag har konstaterat att hon är enstor häst i ett litet format ;) 

Av Julia Brännborn - 21 februari 2014 17:08

Är jätte trött orka egentligen inte blogga men känner att jag behöver uppdatera er lite. Sitter med min bros padda (surfplatta) ska snart ner till tanja och ta in dom pappa ska hängs med ner tro jag. I morse så va Thomas fru gunnilla med ute i stallet, så jäkla gulliga är dom tillsammans :) 

Känner att detta går segt så det får vara, uppdatera mer i helgen :) 


Kramiis <3

Av Julia Brännborn - 19 februari 2014 09:43

Idag firar vi att Tanja blir 10 månader! min lilla skrutt tjej börja bli en stor skrutt tjej. 

vi har busat mycket den senaste tiden, och tränat på att gå fint brevid mig. sen har vi gått över bommar bara för att det va skoj så gjorde vi det och va jätte jätte duktigt :) 

Jag är så enormt lycklig över att hon snart är helt och hållet MIN! hoppas verkligen att passet kommer idag! :D 


 


mys i stoooort täcke ;D 

Av Julia Brännborn - 12 februari 2014 16:31

dom senaste dagarna har jag bara myst med min lilla troll bebis! hon är så extremt vacker och så jäkla gullig! 

hon börja visa vem hon är nu och testa mig så jäkla gulligt, man kan inte bli arg på henne hon är ju så söt. 

Som i morse när jag skulle ta ut henne, så ville hon inte ha grimman på sig så hon stod och skakade på huvudet hela tiden sen när hennes kompis ut så blev hon helt ifrån sig och började tramsa ännu mer asså hon har så mycket lugg och man så allt står upp när hon skakar på huvudet ;) 


 

Av Julia Brännborn - 11 februari 2014 14:41

 ni som inte följer mig på facebook så har jag fått mig en liten söt pålle :) Tanja på 10 månader i nästa vecka :)


     


Mitt lilla troll är hon :D <3

Av Julia Brännborn - 6 februari 2014 14:49

   allt detta måste bort! allt för en billig peng! 

          

från vänster numer 1, 2,3,4

nereifrån 5,6




1. Fint Dressyr schabrak mettallic 100;-(aldrig använt)


2. Fint lime grönt dressyr schabrak 50:-


3. ridskor fint skick 37 stl 50:-


4. Bett jag har aldrig använt det 50:-


5. svarta benskydd både fram och bak 150:- enskild 100:- (full passa ponny också)


6. stövlar stl 37 fattas en knapp nere vid foten på ena 100:- 



JAG SKICKAR HELST INTE SAKERNA!!!!!

Av Julia Brännborn - 5 februari 2014 19:06

Riktigt rolig vecka har detta varit har gjort en massor av saker känns det som iallfall :) i måndags gjorde jag faktiskt inget (hehe)

men igår va jag hos kiropraktorn, det visade sig vara fel dag men rätt tid. Så vi fick åka dit upp idag för det va idag jag skulle vara där så det gjorde vi. Det är alltid lika skönt efter jag ha varit där men pain in the ass när jag är där :/ men gott kommer jag sova i natt :) min kiropraktor sa att det va toppen att det funkade, och att jag skulle slippa ha ont nu, eftersom jag ha haft ont i så jäkla många år, jag har gått till han innan också när jag va runt tio år redan innan dess ha jag haft mycket krämpor i min kropp. det är inte förens nu när jag har börjat gå dit som jag kan röra mig, sova och LEVA som en människa :D Helt underbart!!! 

Efter det så åkte vi och hämtade sebbe åkte sen till körskolan efter gick vi lite på stan och hade det trevligt :)

I morgon blir det hbg med mamma, sen inte mycket mer men det ska bli skönt och ta det lite lugnt också. 

På fredag ska jag göra en för jävla rolig sak som jag inte tänker berätta om nu. jag gjorde det igår också :D 

I Love My Life!! :D <3



 

Av Julia Brännborn - 3 februari 2014 07:02

Jag är med och tävla om ett smyckeskitt hos ryttarsmycken.se med ponnysanning.se 


 


Länk: http://www.ponnysanning.se/?p=23921

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards