annorlundamotiv

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Julia Brännborn - 29 juli 2012 20:01

va i stallet och myste med mina två bästa damer! pysslade bara med dom idag, kände inte för att rida. sen hade jag inte varit där sen i måndags :( så jag gick ut en runda med dom båda. huur mysigt som helst! jag bara älskar dessa två små damer! 


   


mina bebbisar :') <3

Av Julia Brännborn - 29 juli 2012 19:37

Jag har nått bottnen i min pool, men nu är det dax att börja simma upp till ytan igen!!

 


så har jag försökt tänka hela j*v*a dagen, men det går inte såå jätte bra känner jag, just nu är jag långt ner i min pool, men vill. Nej jag SKA komma upp till ytan innan skolan börja! det är ett mål jag har satt upp, helst tidigare för att verkligen slippa denna skiten! jag palla helt seriöst inte med mig själv just nu! känner mig bara i väg vart jag än är. känner mig så äckligt värdelös! för JAG kan inte ha det så här med mitt psyke! jag SKA inte ha det så här med mitt psyke! det är så jävla värdelöst att man ska må så här äckligt dåligt i perioder. hemskt, JAG HATAR DET VERKLIGEN! 


 

nää nu få jag ta och försöka rycka upp mig och skriva lite inlägg till i morgon och under kvällen! 

Av Julia Brännborn - 29 juli 2012 18:06

igår va nog den bästa dagen på huur länge som helst! Norre och Ayaan va som sagt här på hbg festivalen! huuur roligt som helst hade vi! det va verkligen guld värt. 


 


så jävla underbara är dom två :D <3


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards