annorlundamotiv

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Julia Brännborn - 15 juli 2012 20:41

shiit har ibland verkligen kort minne, skulle blogga typ fem timmar sen! (hahahaha) känns inte såå jätte bra! men iallfall ska blogga nu.


mamma ha varit med mig i stallet torsdag, fredag och söndag, eftersom ebba inte va hemma så fick jag passa dom två små söta :) mamma red också grymt duktig va hon. lär sig fort, riktigt roligt är det att rida med henne :) 


 


i morgon ska jag iväg och rida några hästar som jag har ridit innan ska bli roligt :) 

dom närmaste två veckorna bli ful packade! hihi julia älskar det! :D

Av Julia Brännborn - 15 juli 2012 17:59

         


liter bilder från helsingborg när jag väntade på mamma och malin för någon vecka sen :) 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards