annorlundamotiv

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Julia Brännborn - 12 juli 2012 19:14

så hon passade på att redigera lite bilder :) 


       

Av Julia Brännborn - 12 juli 2012 19:10

ska man ta det som att man mår dåligt!? 

haha det tycker iallfall inte jag. eller jaa, det kan ju betyda bådde att man mår dåligt men också att livet är bara helt okej och går framåt. men aja för min del så går livet framåt och är awesome. känns riktigt skönt! vi få bara se hur länge det håller ;)


 

Av Julia Brännborn - 12 juli 2012 18:22

tisdags va jag som sagt hos min moster, det va riktigt roligt att få komma dit! (hehe) vi började snacka om "saltkråkan" och om rusk prick och knorr harne. haha kom ihåg dom :) 


 

gulligt va!? 


igår hände inte så mycket va hema och tog det lugnt, idag åkte jag och mamma till stallet, skulle rida ut, vi red i tio minuter sen va det bara att vända hem. eftersom det började regna och åska. tjoohoo! sen va det hem byta om, halv tre åka till kattarp. sen va det hem för mamma och hämta äldsta bro och åka iväg till helsingborg med han. Men nu sitter jag här och tar det lugnt :) rätt skönt, i morgon blir det sova hela dagen, sen till stallet på kvällen med mamma! hoppas på att det är fint väder då. 


   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards