annorlundamotiv

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Julia Brännborn - 10 juli 2012 11:00

vad jag vill förmedla med denna bloggen!? hur långt vill jag komma med bloggen!? vilka läsare ska läsa denna blogg? 

det har jag undrat många gånger vad jag vill komma med denna bloggen, vissa dagar vill jag inte veta av den, medans andra dagar så vill jag bara uppdatera och komma högt upp i blogg värden, men det är ju självklart drömma man kan ha. men drömma får man väl alltid göra!? vilka läsare jag vill ska läsa denna bloggen? joo det är personer som har/haft det tufft, som kanske hittar sig själv i denna bloggen när dom läser den. det är läsare så som häst intresserade personer. Personer som tycker om att fotografera, personer som bara tycker det är roligt att läsa bloggen, som tycker om det jag skriver eller som vill att jag skriver om annat! vad vet jag :)  vad jag har funderat mest på är vad jag vill förmedla på denna bloggen. Jag känner att jag måste bestämma mig lite. det känns lite som att den är utsprid just nu. Men det jag skriver det vill jag skriva om! så det får nog banne i mig vara så då också! 

men jag vill gärna ha lite förslag på vad man kan skriva om för det hade varit riktigt roligt :) ni är ändå rätt många som läser bloggen nu förtiden. det är jätte roligt jag bara älskar att logga in och kolla hur många det är som har besökt bloggen :) det är jätte härligt!  så tänk på det när ni besöker på här på bloggen :) 


 


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards