annorlundamotiv

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Julia Brännborn - 9 juli 2012 20:44

att i morgon åker jag, mina syskon och mamma till kristianstad för att hälsa på dom söta kusinerna, moster och hennes man :D 

ska bli jätte roligt! det kommer något tidsinställt inlägg i morgon till er :) 


 

Av Julia Brännborn - 9 juli 2012 20:20

att uppdatera om något men vad vet jag inte. men jag kommer någ på någon text snart och skriva så ni få stå ut ett tag till att det inte uppdateras så mycket just nu :) 


 

Av Julia Brännborn - 9 juli 2012 19:05

hihi sitter här med syskonen, mamma och kompis till mamma! riktigt trevligt är det. 

fundera på att vara social med dom men jag orka inte riktigt, det är mycket roligare att sitta vid datorn och lyssna på musik hihi busiga julia :) 



Av Julia Brännborn - 9 juli 2012 18:44

hehe tänkte att jag skulle fota dom nya hästarna, men det blev bara tre fina bilder på ena hästen resten blev bara skit enligt mig! 


     


roligt att se vad ni tycker om dom!? så lämnar gärna en kommentar om ni vill :) 

Av Julia Brännborn - 9 juli 2012 18:40

mys pys i stallet idag med mamma! vi va ute och red en lång runda huur mysigt som helst va det!! 

hästarna skötte sig alldeles utmärkt. 


 


raffe buse häst! snart ett årsen jag sa hejdå till han! <3

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards